My Community

Other Languages Communities Forums => Polish/Polski => Media => Topic started by: reni on February 16, 2010, 02:10:12 AM

Title: Zedytowany systemmsg-e
Post by: reni on February 16, 2010, 02:10:12 AM
Udostępniam zedytowany przez siebie plik systemmsg-e

http://www.sendspace.com/file/1m6dcw

Zawiera:
-Level up ( Na środku ekranu )
-Spoil Activated ( na środku ekranu )
-Manor, Seed activated ( na środku ekranu )
-Buffy ( po prawej, górnej stronie ekranu )
-Missy, Ressisty, Uniki, Używanie skilli ( w dolnej części ekranu )
Komunikaty o TW, Siege, Siege zone, peace zone ( na środku ekranu )

Auto-updater RPG ciągle podmienia ten plik. Należy zmienić nazwę rpgupdater.exe i uruchamiać grę poprzez l2.exe z folderu system.

Całość nie przekoloryzowana, miła dla oczy, komunikaty są do przeczytania aczkolwiek nie widnieją na ekranie zbyt długo, wszystko czytelne i zrozumiałe. Mam nadzieję że się wam przyda.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: BadDude on February 16, 2010, 04:05:00 AM
Quote from: reni on February 16, 2010, 02:10:12 AM
Udostępniam zedytowany przez siebie plik systemmsg-e

http://www.sendspace.com/file/1m6dcw

Zawiera:
-Level up ( Na środku ekranu )
-Spoil Activated ( na środku ekranu )
-Manor, Seed activated ( na środku ekranu )
-Buffy ( po prawej, górnej stronie ekranu )
-Missy, Ressisty, Uniki, Używanie skilli ( w dolnej części ekranu )
Komunikaty o TW, Siege, Siege zone, peace zone ( na środku ekranu )

Auto-updater RPG ciągle podmienia ten plik. Należy zmienić nazwę rpgupdater.exe i uruchamiać grę poprzez l2.exe z folderu system.

Całość nie przekoloryzowana, miła dla oczy, komunikaty są do przeczytania aczkolwiek nie widnieją na ekranie zbyt długo, wszystko czytelne i zrozumiałe. Mam nadzieję że się wam przyda.
screen plx xD
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: reni on February 16, 2010, 03:00:34 PM
Musiałbym robić screena każdemu z komunikatów bo nie da się mieć wszystkich naraz na ekranie ;p litości. To jest czysty plik, nawet nie spakowany więc zobacz sobie na jakiejś lol javie ;p

Edit.
Dobra chociaż 2 screeny jak to mniej więcej wygląda.

http://img697.imageshack.us/gal.php?g=shot00004l.jpg
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: BloodMan on February 17, 2010, 12:32:16 AM
A wystarczy w updaterze dodac plik do wyjatkow i sie nie bedze sciagac. Gdy wyskakuje na ekranie on screen msg z tego co mi wiadomo jest problem z targetem moba w tym rejonie.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: YeeBunnyWhoYou on February 19, 2010, 08:22:01 AM
yo. zupełnie nie w moim guście ale zachęciłeś mnie nad stworzeniem swojego.

Problem w tym, że chyba nie bardzo potrafię  ;)

czy mógłbyś mi wytłumaczyć jak zrobić aby na ekranie wyświetlał się "damage" bo u mnie wykrywa kto zadaje dmg, komu je zadaje ale za cholerę nie chce się wyświetlić ile.

(https://smf2.rpg-club.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg63.imageshack.us%2Fimg63%2F1723%2Fshot00000ge.th.jpg&hash=aaaf1c0e1faa9527a773cb95cd76681be9ea20d5) (http://img63.imageshack.us/i/shot00000ge.jpg/)

korzystam z L2 FileEdit CT2.3 (l2 utils w wersji 1.6.8a nie powodują żadnych zmian, a od nowszej wersji 1.6.9.3a przy uruchomieniu gry wyskakuje błąd o tym że mam "corrupted files")

EDIT. dobra znalazłem na necie informacje że tego nie da się zmienić więc dmg nie może być wyświetlany.

Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: reni on February 20, 2010, 02:42:05 PM
Wpisz takie coś w "you hit for xxx"
(https://smf2.rpg-club.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg704.imageshack.us%2Fimg704%2F6775%2Fyouhitfor.png&hash=e02a9a70edb902d352f20c8d0741960ed229092b)

u mnie działa. Co prawda wyświetla tylko dmg zadany ale zmien sobie na zielono i będziesz odróżniał.

btw. Używam L2utilis 1.6.8d
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: YeeBunnyWhoYou on February 21, 2010, 02:43:35 AM
Quote from: reni on February 20, 2010, 02:42:05 PM
Wpisz takie coś w "you hit for xxx"
(https://smf2.rpg-club.org/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg704.imageshack.us%2Fimg704%2F6775%2Fyouhitfor.png&hash=e02a9a70edb902d352f20c8d0741960ed229092b)

u mnie działa. Co prawda wyświetla tylko dmg zadany ale zmien sobie na zielono i będziesz odróżniał.

btw. Używam L2utilis 1.6.8d

nie idzie :) ,   ale jeszcze 3 sprawy:

1. jak dasz czas "0" to wiadomość chyba wogóle sie nie wyświetli?!
2. możesz tu wrzucic ten plik sysmsg z wyswietlonym dmg ?
3. czy aby napewno mowimy o kliencie gracia final który działa na rpg-club? testowałes to tutaj na serwie?

pozdrawiam
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: reni on February 21, 2010, 01:50:30 PM
Jak dasz na 0 to też wyświetli. To jest po prostu minimalny dozwolony czas.
Mój błąd, tutaj nie działa co jest dla mnie dziwne bo testowałem na Epilogu na jakiejś javie. W każdym razie jak dojdę jak to tutaj zrobić to powiem ;)
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: ferewer on March 03, 2010, 09:19:02 PM
A mógłbym prosić o upload na inny serwer?
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Gilly on March 09, 2010, 11:39:58 PM
Mam pytanie czy to jest legalne tutaj?
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Gawain on March 10, 2010, 12:45:57 AM
Quote from: Gilly on March 09, 2010, 11:39:58 PM
Mam pytanie czy to jest legalne tutaj?
sadze ze tak. nie jestem do konca pewien.
wszystkie modyfikacje nie

Quote1. Players are not allowed to:
...
1.2 Interfere or mess with client-server data packet exchange.
nie wydaje mi sie zebys tutaj zabardzo mieszal w kliencie.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: pardi on March 20, 2010, 02:04:23 AM
może ktoś wystawić program w którym robi się takie "bajery" ^^ ? niestety nie mam utils pod gf.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: reni on March 20, 2010, 10:04:56 PM
http://sourceforge.net/projects/lau/

Google to Twój przyjaciel. Wyrazie napisałem że używam L2utils 1.6.8 d.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: pardi on March 21, 2010, 02:08:59 PM
Quote from: reni on March 20, 2010, 10:04:56 PM
http://sourceforge.net/projects/lau/

Google to Twój przyjaciel. Wyrazie napisałem że używam L2utils 1.6.8 d.

to normalne ze program jebie critami jak pojebany ?:P
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: BloodMan on March 25, 2010, 10:07:49 AM
Nie ustawicie On Screen DMG poniewaz Gracia Final ma ustawione na pokazywanie zadawanego dmg z lini nr 2261 a nie jak jest we wczesniejszych wersjach gry z lini nr 35.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: sakaszli on November 13, 2010, 10:07:43 PM
Quote from: reni on March 20, 2010, 10:04:56 PM
http://sourceforge.net/projects/lau/

Google to Twój przyjaciel. Wyrazie napisałem że używam L2utils 1.6.8 d.

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=182584.0

taaa... mile widziane propozycje na nowe funkcje
ps. sry za ang w tym temacie nie chciało mi sie pisać nic :D
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: proteq on November 28, 2010, 03:37:02 PM
Quote from: reni on February 16, 2010, 02:10:12 AM
Udostępniam zedytowany przez siebie plik systemmsg-e

http://www.sendspace.com/file/1m6dcw

Zawiera:
-Level up ( Na środku ekranu )
-Spoil Activated ( na środku ekranu )
-Manor, Seed activated ( na środku ekranu )
-Buffy ( po prawej, górnej stronie ekranu )
-Missy, Ressisty, Uniki, Używanie skilli ( w dolnej części ekranu )
Komunikaty o TW, Siege, Siege zone, peace zone ( na środku ekranu )

Auto-updater RPG ciągle podmienia ten plik. Należy zmienić nazwę rpgupdater.exe i uruchamiać grę poprzez l2.exe z folderu system.

Całość nie przekoloryzowana, miła dla oczy, komunikaty są do przeczytania aczkolwiek nie widnieją na ekranie zbyt długo, wszystko czytelne i zrozumiałe. Mam nadzieję że się wam przyda.

Jak dla mnie rewelacja i kawal dobrej roboty. Mam tylko małe pytanie, a w zasadzie prośbę. Czy dałoby radę zmienić kolory obrażeń jakie zadaję i otrzymuje na dwa różne? Nie mam na myśli środka ekranu tylko kolorki na chacie. Z góry dzięki :)
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Gung on December 03, 2010, 09:21:33 PM
Po zobaczeniu screenów polecam bardziej mój systemmsg-e. Active spoil wyświetla się na czacie bardzo charakterystycznym różowym kolorem,na niebiesko wyświetla że udało nam się zasiać nasionko(manor), nie wyświetla na ekranie że użyliśmy danego skilla (przecież my to wiemy !) i że dany skill się kończy wyświetla czas do wysłania na olimpiadę, Overhit na czerwono w prawym dolnym rogu, i wiele innych przydatnych , żadnych przeszkadzających funkcji :)

A tu Link:
http://www.sendspace.pl/file/c3546ec39f82fad61997834
Dodałem osobny kolor (na chacie) Jaki Dmg zadajesz ty , jaki dostajesz ,Jaki dmg zadaje twój pet/summon i jaki dmg on otrzymuje. Gdyby ktoś chciał wprowadzić więcej zmian w swoim Lineage'u pisać na forum lub nick w grze - Gung.
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: GodMadeMeCool on December 05, 2010, 12:56:00 PM
no spoko a widać czy np dany skil Ci wszedł albo nie?? to jest tez przydatne na olimpiadzie
ew można dodać ( jak się da) jakie talizmany zakładasz.

pozdro


btw to bedzie dzialac na  kliencie freya?
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Gung on December 06, 2010, 07:48:12 PM
Quote from: GodMadeMeCool on December 05, 2010, 12:56:00 PM
no spoko a widać czy np dany skil Ci wszedł albo nie??
No z tym właśnie jest problem - Jak by ktoś zauważył w l2 nie pisze że np Soul Breaker has successful - Pisze tylko Varka silenos Outpost  has resisted your Soul Breaker. dlatego też wprowadzenie opcji wejścia debuffa to jeż trudniejsze zadanie choć z czego pamiętam to widziałem coś takiego na jakimś filmiku na YT. Póki nie znajdę takiego systemmsg-e w którym taka opcja jest zawarta musimy się zadowolić Varka silenos Outpost  has resisted your Soul Breaker ;P
Choć w moim systemmsg-e ustawiłem dla oszczędności miejsca ( wcześniej napis zajmował pół ekranu ) zmieniłem to na np. Soul Breaker Fail.

Quote from: GodMadeMeCool on December 05, 2010, 12:56:00 PM
ew można dodać ( jak się da) jakie talizmany zakładasz.

Należy to do opcji użycia skilla czego nikt nie lubi ;P no ale przecie sam wiesz że używasz danego talizmanu.

Quote from: GodMadeMeCool on December 05, 2010, 12:56:00 PM
btw to bedzie dzialac na  kliencie freya?
Powinno działać ;)



BTW. Napisałem jaki mam nick w grze ale nie napisałem że na x15 :P
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: gastaClaus on August 01, 2011, 12:11:50 PM
Muszę odświeżyć posta, jak dodać plik wo wyjątków w rpg up??
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Traderxx on August 01, 2011, 03:15:04 PM
uruchamiaj grę przez l2.exe i nie będzie problemu ;)
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Gung on November 04, 2011, 04:53:48 PM
Najnowszy MSG (działa równiez pod h5) http://www.speedyshare.com/files/30625468/systemmsg-e.dat
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: Russe on August 20, 2012, 06:44:53 PM
Quote from: Gung on November 04, 2011, 04:53:48 PM
Najnowszy MSG (działa równiez pod h5) http://www.speedyshare.com/files/30625468/systemmsg-e.dat
Szkoda, że nie działa link :/
Title: Re: Zedytowany systemmsg-e
Post by: kornez on August 20, 2012, 11:39:29 PM
http://minus.com/mZ0K8zCgl/
russe policjant? :D